Университет туралы
Университет тарихы
Университеттің дамуы
Құдайберген Қуанұлы Жұбанов
Корпоративтік басқару
Алқалы органдар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет
Профессор-оқытушылар құрамы
Құқықтық негіз беретін құжаттар
Аккредиттеу. Сертификаттар. Рейтингтер
Аудиторлық қорытынды
Кәсіподақ ұйымы
Біздің ресурстар
Университет мұражайы
Білім бағдарламалары
Академиялық ұтқырлық
Университеттің академиялық саясаты
Академиялық күнтізбе
Ғылыми және ғылыми-инновациялық қызметті басқару құрылымы
Ғалымдары
Диссертациялық Кеңестер
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысы
Байқаулар
Коммерциаландыру кеңсесі
Әлеуметтік мәселелер және жастар саясаты департаменті
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Студенттік парламент
Студенттердің жетістіктері
Нормативті-құқықтық құжаттар
Денсаулық және салауаттылық орталығы
Қарабасова Лаура Шапайқызы
Лауазымы: Басқарма Төрағасы - Ректор
Ғылыми дәрежесі: Білім беру бойынша философия докторы (Ph.D.)
Телефон: +7 (7132) 56-82-80
E-mail: lkarabassova@zhubanov.edu.kz
1987 жылы Ақтөбе облысында дүниеге келген.
Білімі
2004-2008 жж. - Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, мамандығы «Тарих пәнінің мұғалімі» (үздік);
2012-2013 жж. - «Білім берудегі көшбасшылық және менеджмент» мамандығы бойынша гуманитарлық ғылымдар магистрі Уорик университеті, Ұлыбритания;
2014–2018жж. - «Білім беру» мамандығы бойынша докторантура Назарбаев Университеті (Кембридж Университімен әріптестік аясында);
Еңбек жолы
2013-2015жж. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Білім беру бағдарламалары орталығының (Астана) Үш тілде білім беру бойынша аға менеджер;
2014-2015 жж. - Қазақстанның жоғары оқу орындары басшыларын оқыту бойынша жоба менеджері, Қосымша білім беру департаменті, НУ;
2016- 2017 жж. - «Ақпараттық талдау орталығы» АҚ-ның Жобалар департаментінде Aналитик;
2017-2018 жж. - Назарбаев Университеті, Білім жетілдіру орталығының (Астана) Білім беру және кәсіби бағдарламалар департаментінің басшысы;
2018-2021 жж. - Назарбаев Университеті, Жоғары білім беру мектебінде Постдокторант-зерттеуші;
2021 - Қ. Жұбанов атындағы АӨУ-нің Академиялық мәселелер жөніндегі проректор
Ғылыми қызметінің бағыты
Жоғары және орта білім берудегі көптілділік, пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдістемесі (CLIL), мұғалімдер практикасы, тіл саясаты және білім беру, реформаларды жүзеге асырудағы оқытушылардың рөлі, Қазақстандағы Болон реформалары
Ғылыми-педагогикалық жетістіктері:
• Білім берудегі зерттеушілердің Еуропалық Ассоциациясы грантының жеңімпазы (2014).
• Салыстырмалы және халықаралық білім берудегі зерттеушілер Қауымдастығының (CIES) "Travel grant" (publication mentoring workshop) жеңімпазы, АҚШ, 2019.
• Назарбаев Университеті түлектері қауымдастығының нұсқасы бойынша "Жыл зерттеушісі" номинациясының жеңімпазы.
• Жетекші және зерттеуші ретінде NU FDCGP, NUCRP, американдық кеңестің, Дүниежүзілік банктің серіктестік гранттары сияқты ғылыми гранттардың жеңімпазы.
• "Білім және ғылым" бағыты бойынша Ұлттық Ғылыми кеңестің мүшесі.
Scopus базасындағы(Q1) жоғары квартильді журналдардағы мақалалар:
• Karabassova, L. (2021). English-medium education reform in Kazakhstan: comparative study
• of educational change across two contexts in one country. Current Issues in Language
• Planning.https://doi.org/10.1080/14664208.2021.1884436
• Karabassova, L. (2020). Is top-down CLIL justified: A grounded theory exploration of
• secondary school Science teachers` experiences. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. https://doi.org/10.1080/13670050.2020.1775781
• Karabassova, L. & San Isidro, X. (2020). Translanguaging in CLIL: a study on teachers'
• perceptions in Kazakhstan, International Journal of Multilingualism.
• Karabassova, L. (2018). Teachers’conceptualization of content and language integrated
• learning (CLIL): evidence from a trilingual context. International Journal of Bilingual
• Education and Bilingualism, 21 (7), 1-13. https://doi.org/10.1080/13670050.2018.1550048
• Hernandez-Torrano, D., Karabassova, L. & Izekenova, Zh. (under revision.) Mapping
• Educational Research in post-Soviet Countries: A Bibliometric Analysis. International
• Journal of Educational Development
Жетекші халықаралық және отандық баспаларда жарық көрген кітаптардың авторы:
• Karabassova, L. (2020). Understanding Trilingual Education Reform in Kazakhstan: Why is it Stalled? In Egea, D. Education in Central Asia: A Kaleidoscope of Challenges and Opportunities. Springer.
• Goodman, B., and Karabassova, L. (2018). Bottom-Up and Top Down: Comparing Language-in-Education Policy in Ukraine and Kazakhstan. In Silova, I & M. Chankseliani, M (eds.). Comparing Post-Socialist Transformations: purposes, policies, and practices in education. Oxford: Symposium Books.
• Karabassova, L. & Oralbayeva, N. (in press). CLIL Materials. In Banegas, D. The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning.
• Irssaliyev, S., Karabassova, L., Mukhametzhanova, A., Adil, A., Bekova, M., Nurlanov, Y.(2017).Teaching in three languages: international experience and recommendations for
• Kazakhstan. Astana: IAC.